W programie:
1) Ion Ivanovici " Fale Dunaju"
2) Frederick Loewe " Przetańczyć całą noc" z musicalu My Fair Lady
3) J. Strauss" Odgłosy wiosny"
4) R.Stolz- Brunetki Blondynki
5) J. Strauss walc " Wiener Blut"
6) J. Strauss " Champagner- Półka"
7) J. Strauss " Tritsch- Tratsch-Polka
8) J. Offenbach aria ze śmiechem z operetki" Perichola "
9) Enthony Hopkins " The Waltz Goes on"
10) Jakub Offenbach " Kankan"
11) Imre Kalman " Czardasz Sylwii z operetki " Księżniczka czardasza"
12) J. Strauss "Kuplety Barinkaya " z operetki " Baron cygański"
13) Agustin Lara "Granada "
14) R. Stolz "Im Casino"
Duety:
15) F. Lehar " Usta milcza"
16) E. Kalman" Bo to jest milosc"
17) Time to say goodbye
18) Robert Stolz " Im Casino "
19) J. Strauss " Marsz Radeckiego"
Sylwia Danieluk
Sopran, pedagog, antropolog kultury. Ukooczyła z najwyższym wyróżnieniem Akademię Muzyczną im. Karola Lipioskiego we Wrocławiu.
Artystka operowa mocno związana ze sceną dramatyczną. Solistka Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury w Warszawie, w którym kreuje główną rolę Joanny Stirling w spektaklu „Błękitny Zamek” (reż. B. Redo-Dobber). Zadebiutowała na scenie Opery Wrocławskiej rolą Cherubina w „Weselu Figara” W. A. Mozarta, występowała na deskach Opery Nova w Bydgoszczy oraz Warszawskiej Opery Kameralnej. Na Festiwalu Moniuszkowskim w Kudowie-Zdroju zagrała główną rolę Eminy – cyganki Kaldy w światowej prapremierze operetki S. Moniuszki „Ideał, czyli nowa Precjoza” (reż. R. Skolmowski). Podczas wielu międzynarodowych festiwali wcielała się w rolę Heli Tschöll w operetce do muzyki F. Schuberta „Domek trzech dziewcząt”. Zadebiutowała na scenie Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Płocku w spektaklu „Rock Opera – Obrona Płocka 1920”.
Artystka w ciągu ostatnich lat została laureatką kilkunastu konkursów wokalistyki operowej, wśród najważniejszych należy wymienid: Międzynarodowy Konkurs Operetkowo-Musicalowy pod honorowym patronatem Wiesława Ochmana, Międzynarodowy Konkurs Wokalny „Viva Calisia”, Międzynarodowy Konkurs Wokalny „Złote Głosy”, Międzynarodowy Konkurs Wokalny im. Haliny Słonickiej czy Międzynarodowy Konkurs Wokalny „Bella voce”.
Śpiewała pod batutą m.in.: Bejnamina Bayla, Francesco Bottligliero, Mariusza Dziubka, Roberta Hollingwortha, Andrzeja Kosendiaka, Roberta Kurdybachy, Stanisława Rybarczyka, Jerzego Sobeoki, Jarosława Thiela, Marka Wroniszewskiego oraz Tadeusza Zatheya.
Ogromną pasją sopranistki jest przekazywanie wiedzy. Prowadzi klasę śpiewu solowego w Paostwowej Szkole Muzycznej I i II st. im. Karola Szymanowskiego w rodzinnym Płocku oraz współpracuje z akademiami musicalowymi prowadząc zajęcia z wokalistyki musicalowej i interpretacji.
PRZEMYSŁAW BORYS
Absolwent Wydziału Wokalnego Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu (klasa śpiewu solowego prof. B. Makala) oraz Masterstudium Universität Mozarteum w Salzburgu (klasa prof. E. Wilke). Stypendysta programu Erasmus w Hochschule für Musik w Dreźnie. Absolwent studiów doktoranckich, na Wydziale Wokalnym wrocławskiej Akademii Muzycznej, w klasie prof. B. Makala. Jest zdobywcą wielu prestiżowych nagród (m.in. Grand Prix w III Międzynarodowym Konkursie dla Młodych Śpiewaków w Kownie, Nagroda Specjalna
w Konkursie Wokalnym im. J.E. i J. Reszków w Częstochowie, zdobywcą bursztynowej struny na I Festiwalu Włoskiej Muzyki Operowej we Włocławku „Belcanto per sempre”) oraz finalistą licznych konkursów (m.in. Międzynarodowego Konkursu Wokalnego Martinelli-Pertile Montagnana w Padwie czy Międzynarodowego Konkursu Wokalnego L’Orfeo di Claudio Monteverdi w Weronie). Współpracował ze znakomitymi dyrygentami, koncertując w kraju i za granicą m.in. w Niemczech, Austrii, Holandii, Belgii, Włoszech, Portugalii Rumuniii, Chinach. Współpracuje z wieloma instytucjami kultury takimi jak: Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu, Filharmonie: Gorzowska, Jeleniogórska, Krakowska, Opolska, Rzeszowska, Zabrzańska, Zielonogórska, Polska Filharmonia Kameralna Sopot, zespołami: Aukso, Cappella Cracowinsisi, Zespołem Muzyki Dawnej Diletto, Ricordanza wykonując solowe partie oratoryjne i operowe oraz dokonując nagrań płytowych. Od 2012 roku lat jako solista współpracuje z Operą i Filharmonii Podlaską występując w następujących produkcjach operowych, operetkowych i musicalowych: G. Bizet Carmen w reż. Beaty Redo-Dobber W. A. Mozart „Czarodziejski Flet” w reż. Jarka Marszewskiego, J. Strauss „Zemsta nietoperza” w reż. Andrzeja Bubienia G. Verdi „Traviata”, S. Moniuszko „Straszny dwór”, Ch. Williamsa „Korczak”, J. Brocka „Skrzypek na dachu” w reż. Roberto Skolmowskiego. oraz musicalu „Upiór w Operze” A. L. Webbera w reżyserii Wojciecha Kępczyńskiego.